Αμαξοστοιχία η ταλαίπωρη ΕΛΛΑΣ
Αμαξοστοιχία η ταλαίπωρη ΕΛΛΑΣ
Ποιός το περίμενε ότι η πορεία δύο πολιτικών κομμάτων και τεσσάρων πολιτικών προσώπων, που στα μέσα του 2008 ήταν προδιαγραφόμενη σταθερά, θα άλλαζε τόσο ριζικά... Η κοινή γνώμη πίστευε τότε, ότι ο Κώστας Καραμανλής ήταν ο αδιαφιλονίκητα καταλληλότερος οδηγός της στορικής αμαξοστοιχίας της Ν.Δ. και ο Θόδωρος Ρουσσόπουλος, δίπλα του, ο ρίξε κάρβουνο, βασικός βοηθός του...
Ακόμη, ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν ο μηχανοδηγός με το ιστορικό όνομα της υπο εκτροχίαση αμαξοστοιχίας του ΠΑΣΟΚ και ο Βαγγέλης Βενιζέλος ο διάδοχός του -άντε και βαρέθηκα να περιμένω- που θα εκαλείτο να την ξαναβάλει στις ράγες... Δεκαπέντε μήνες μετά ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ...
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ...
Μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, κλειδούχοι, ελεγκτές, επιβάτες, βρίσκονται σε απόγνωση ή έτοιμοι να πανηγυρίσουν στο τελικό σταθμό... Και επειδή ότι φέρνουν οι κακές στιγμές δεν φέρνει ο χρόνος όλος, η μιά αμαξοστοιχία που τότε περνούσε κοιλάδες κι΄αντιλαλούσαν τα βουνά, αγκομαχάει με τον οδηγό της και χωρίς τον ρίξε κάρβουνο, που του ριξε φωτιά στα μπατζάκια...
Και η άλλη, η υπο εκτροχίαση, κουνάμενη-σινάμενη σταθερά πάνω στις ράγες, με τον μηχανοδηγό της να μη το πιστεύει ούτε ο ίδιος... Αλλά μήπως το πιστεύει κι΄εκείνος που προοριζόταν για αντικαταστά της του;
Ο μύθος σημαίνει ότι μηχανοδηγοί, σταθμάρχες και κλειδούχοι, ποτέ να μην είναι σίγουροι το 2008, το 2009, αλλά και το 2010... Γιατί χωρίς κατάλληλους σταθμάρχες και κλειδούχους, τα τρένα εκτροχιάζονται...
πηγη: PRESS. GR
Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου