Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ





ΘΕΜΑ ΤΟΥ: Ας πούμε λίγες αλήθειες...

Εγώ προσωπικά είμαι αριστερός, μα όχι κουστουμάτος. Ούτε του Στάλιν ούτε του Μπρέζνιεφ είμαι.
ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ αριστερή.
ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ για το τι αφήνω πίσω στα παιδιά μου:
● Κατεστραμμένο πλανήτη, που σε λίγα χρόνια τα καλύτερα οικόπεδα θα τα πουλάνε στον βόρειο και νότιο πόλο...
Ο πλανήτης μας έχει 70% νερό και ξηρά 30%, όπως και ο ανθρώπινος οργανισμός.
Αν κάνουμε ανάλυση και βρούμε 80% νερό και 20% ξηρά ο ασθενής μαθηματικά πεθαίνει. Το ίδιο ο πλανήτης όπως και ο άνθρωπος...
● Μας έχουν καρφώσει τα μυαλά μας να είμαστε ευχαριστημένοι αν βρίσκουμε τροφή αλλά η μόρφωση, η υγεία, η δικαιοσύνη είναι για λίγους. Και αν είναι να βρεις κάτι από αυτά, ας πούμε τη μόρφωση, θα πρέπει η οικογένειά σου να ξεπουληθεί για να μάθεις πέντε γράμματα, κι όταν τελειώσεις θα έχεις τα γράμματα που έμαθες για να μοιράζεις πίτσες...
Το ίδιο και στην υγεία το ίδιο και στην δικαιοσύνη...
● Έπειτα μας έχουν τρελάνει με τον ελεύθερο ανταγωνισμό: ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ...
Μου αρέσει κι εμένα ο ανταγωνισμός αλλά με κανόνες!...
Μου αρέσει όταν ανταγωνίζεσαι έναν που έχει τα ίδια προσόντα με σένα. Αλλιώς, είναι σαν βάζεις έναν αθλητή του σούμο, να παλέψει με έναν που είναι 45 κιλά!...
Αν αυτό λέγετε ελεύθερος ανταγωνισμός... πάει θα τρελαθούμε όλοι!!! «ΑΡΑ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ» ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΥΡΙΟΙ; Αλλά εσείς είστε μόνο για 100.000 χιλιάδες Έλληνες, που είναι οι συγγενείς σας, (οι κουμπάροι σας...) και τα παιδιά τους.
● Είδατε τι γίνεται με το ασφαλιστικό;
Μετρούν πόσο θα ζήσεις για να σου δώσουν σύνταξη...λιγάκι αργότερα.... Λες και είναι δικά τους τα χρήματα κι όχι εισφορές μας. Αυτά είναι τα σχέδια τους!
● Όσο για τα καμένα θα δείτε πόσες βίλες θα χτιστούν και κανείς δεν είναι αρμόδιος.
ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΗΚΑΜΕ (που έλεγαν παλιά)...
Άντε τώρα που ήρθε ο καιρός στην Ηλεία, μια που είσαστε κιόλας κυριολεκτικά καμένοι...

Συντάκτης Χρήστος Θανάσουλας
Από το ιστολόγιο Με άλλα λόγια

Δεν υπάρχουν σχόλια: