Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ: ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

                   



Πέρασαν  πέντε χρόνια από την πρώτη ανάρτησή μου στο διαδίκτυο. Πέντε χρόνια μεστά από γεγονότα, τα οποία σημάδεψαν την Ελλάδα και τους  Έλληνες. Σε τούτο εδώ τον χώρο προβλήθηκαν  357 θέματα. Το περιεχόμενό τους ποικίλο: αν και τα περισσότερα  ήταν γενικότερου κοινωνικοπολιτικού  ενδιαφέροντος, προβλήθηκαν ωστόσο και τοπικά ζητήματα καθώς και προσωπικές- βιωματικές μαρτυρίες.
Από την πρώτη στιγμή επισημάνθηκε ότι  τούτη η προσπάθεια αποβλέπει στην ανάδειξη των θεμάτων εκείνων που απασχολούν ή πρέπει απασχολούν τον κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο. Η στήλη αυτή, προσεγγίζοντας κριτικά τα θέματα,  απέφυγε τον δογματισμό που μετατρέπει το άτομο σε φανατικό οπαδό οποιασδήποτε θρησκευτικής ή πολιτικής ιδεολογίας.
Σήμερα λοιπόν με τη συμπλήρωση της πενταετίας, αντί οποιασδήποτε άλλης αναφοράς,  αντιγράφω το πρώτο σημείωμα γνωριμίας  μου με τον αναγνώστες.

Το όνομά μου είναι: Στάθης Χ Χριστοδουλόπουλος, γεννήθηκα και κατοικώ στα Μακρίσια (Κοντά στην Αρχαία Ολυμπία) του Δήμου Σκιλλούντος του Νομού Ηλείας, είμαι δημόσιος υπάλληλος . Εργάζομαι στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας / Τμήμα Αλλοδαπών Νομού Ηλείας.
Θεωρώ τον εαυτό μου προνομιούχο που μπορώ να επικοινωνώ, μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας, με όλους τους συμπολίτες μου που νοιάζονται για απλά και αυτονόητα πράγματα και συγχρόνως ζητούμενα, όπως αξιοπρέπεια, ισοτιμία, κοινωνική δικαιοσύνη κ.λ.π.
Διεκδικώ το δικαίωμα του ΠΟΛΙΤΗ και δεν αποδέχομαι το ρόλο του πελάτη.
 Μακρίσια 19 Οκτωβρίου 2008

1 σχόλιο:

Sotiris Sotiropoulos είπε...

Αγαπητε Σταθη
Απο τα βαθη της καρδιας μου, ένα μεγαλο ευχαριστω για αυτο σου το κειμενο. Καταφερνεις να ξεχωριζεις απο τα καθιερωμενα και τετριμμενα που κατακλυζουν το διαδικτυο. Ξαναφερνεις στη μνημη μας γεγονότα και περιστατικα που διδασκουν, οξυνουν το νου και αφυπνιζουν συνειδησεις... Οι κρισεις σου στερεες διαιδαγωγούν την εποχη που οι ολετηρες καυεδαφιζουν.
Ευχομαι μακροημέρευση της στηλης σου παντα στις κορυφές των πιο λαμπρών ορεων και ωραίων της Ηλειακης πνευματικής πραγματικότητας
Σωτ Σωτ ΔΙΒΡΗ